måndag 20 maj 2013

INGEN ENERGI

Hej mina fina läsare.
 
Efter en hel helg med firande av min 25 års dag är jag idag helt slut. Det har verkligen tagit på mina krafter. Idag har mina känslor verkligen vart all over the place så att säga. Jobbigt faktiskt. Jag har ju känt mig väldigt glad både inåt och utåt dem senaste dagarna men jag känner att det börjar gå tillbaka lite det har vart mycket och intensivt med allt firande så det tar ut sin rätt nu. Jag har fått väldigt mycket behövlig och underbar boost dessa dagar så nu bearbetar man det och märker att det börjar gå tillbaka till det vanliga därav tror jag det är därför jag börjar känna mig lite mer tung och "ledsen" igen det är ok att känna som jag gör och en dag vet jag att det kommer bli bra och jag är tacksam för dessa dagarna jag fick känna mig så glad mycket tack vare mina nära och kära så TACK. Vare sig jag ville eller inte väntade energimassage och samtal i stan idag fatta mig rätt energimassagen är mycket behövlig för mig och skön och samtalen är bra det är bara det att jag tycker resan fram och tillbaka är jobbig. Alltid när jag kommit dit känns det bra igen bara resan som tar massa energi och annat jobbigt som jag inte orkar gå in på just nu. Och jag var inte piggast idag somna inte förrän efter 01.00 sen vakna jag 06.00 och kunde inte somna om så låg bara i sängen till 08.00 så gjorde jag mig i ordning sen åkte jag till stan vid 09.00! Efter massage och samtal gjorde jag ett snabbt ärende i en affär sedan åkte jag hem väl på ön blev det kaffe hemma hos världens underbaraste bonus familj. Gillar dem och att vara där. Känner mig så hemma där. Runt 17-tiden gick jag hem. Plockade lite här hemma sedan slängde jag mig i soffan och där har jag legat sen dess helt slut. Jag hoppas ja kan lägga mig snart och att jag somnar med tanke på hur tidigt jag vakna är så otroligt trött nu men jag vet ju hur de brukar vara så vi får se. Resten av veckan har jag helt fri så himla skönt då jag inte alls känner mig i form just nu har bara ett viktigt men motigt samtal jag måste göra sen har jag fått lite "läxa" av min "prat-tjej" som jag ska fokusera och tänka på i veckan för mig riktigt svåra saker men jag gör mitt bästa. Nej nu ska jag stänga ner för idag. Just det höll på att glömma kan ju aldrig bestämma mig men har en ny header igen nu som ni kanske ser. Är riktigt nöjd faktiskt har hållit på ett tag nu kan jag säga. Hoppas ni fått en bra start på veckan. God natt.
 
Älskar verkligen mina nya leopardisar
 




 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: