torsdag 16 maj 2013

MIN UNDERBARA VÄN

Hej mina fina läsare.
 
Hemma väntade ju en överraskning hos min underbara vän Jessica. Blev så rörd och glad när jag kom. Hon hade lagat super god tacogratäng och så fick jag en väldigt fin present en jacka i mjukistyg kan man säga väldigt speciell men cool och go att ha på sig passade perfekt gjorde den med. Tack vare Veronicas massage idag som gjorde att illamåendet nästan försvann helt så kunde jag äta lite vilket var skönt blev mätt på väldigt lite tror min magsäck krympt på den ofrivilliga bantningen ha ha dock positivt tycker jag men det är inte kul att må så illa hela tiden och inte kunna få i sig nått men det var ju tur att jag kunde det nu då min vän ansträngt sig så. Vi avslutade med en glass på stenmuren precis vid havet nere i vårt "centrum" kan man kalla det där har vi alla restauranger, klädaffärer, frisörer, uteställen osv allt precis vid havet så man har det väldigt bra här på sommaren. Det var väldigt mysigt att sitta där. Pratade och åt glass. Och så var det ett sånt lugn och så fint med solen som speglades i havet. Tack mina älskade vän för uppvaktningen idag gjorde mig så glad och rörd. Tack för att du är min vän och får mig att må bra. Älskar dig.

 




 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: