söndag 12 maj 2013

OM 5 DAGAR

Hej mina fina läsare.
 
Precis suttit och skickat ut inbjudningar till mitt kalas. Ja för på fredag den 17 maj fyller den här tjejen hela 25 år. Har haft och har sån ångest över att bli 25. Jag har länge känt mig vuxen och mogen men nu känner jag att siffran verkligen styrker att jag är vuxen. Tycker faktiskt det är lite läskigt att bli äldre. I mitt liv just nu vill jag vara liten för att kunna få krypa upp i någons famn och bara låta tårarna rinna och för att slippa må som jag faktiskt gör. Som mitt liv ser ut nu var absolut inte så jag såg att det skulle se ut. Just nu ligger mitt fokus på att få må bra igen att bli "frisk" att få känna mig glad och lycklig över livet att bli jag igen. Det har sina ljuspunkter då och då det är när jag är med dem som betyder mest för mig mina vänner och min familj. Jag hoppas dem flesta kan komma för att fira mig. Jag hoppas det blir en bra dag. Dem flesta födelsedagarna jag haft har jag inte känt mig speciellt glad har ofta vart ledsen och missnöjd haft mycket ångest. Jag hoppas detta året blir annorlunda. Att jag får känna mig glad och speciell för att det är min dag för det är något jag sällan känt på just min födelsedag.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: