söndag 19 maj 2013

ÖVERRASKNINGS FEST

Hej mina fina läsare.
 
När klockan slog 17.00 så knackade det på dörren här hemma det var mamma med strikta order om att ta med solglasögon, sjal för ögonbindel, hörlurar för musik sen gick vi till bilen. Jag fick bli totalt blind och isolerad med musik i öronen som gjorde att jag inte hörde ett smack förutom musiken då såklart. Vi åkte en stund och jag försökte lokalisera mig blev lite undrande en stund men ganska snart anade jag. Bilen stannade fick bli ledsagad en bit av flög ögonbindeln och musiken framför mig befann sig mina underbara VÄNNER, bonus syskon och familj i skön sång. Det blev ett stort kram kalas och jag var mer eller mindre ett nervvrak som bara skakade. Mamma hade fixat allt detta och ordnat med kalas på trubaduren som är en restaurang nere i klova precis vid havet. Jag fick en födelsedags drink av personal och ägare på trubaduren den var rätt stark så undra va dem ville med det ha ha skämt å sido kan säga att det var lite lugnande så alldeles utmärkt var gulligt av dem tycker jag. Vi åt en god middag som bestod av fläskfilé, nån form av potatiskaka, god sås och sallad. Till efterrätt blev det kaffe och vaniljglass med varma bär. Jag fick massa fina presenter och blommor (kommer ett inlägg senare med alla presenter). Det var ett super mysigt kalas.
 
 




 
Himlen öppnade sig och det bara öste ner regn i ca 10 min vilket resulterade i en enorm vattenpöl på utsidan och det tyckte såklart dem minsta på kalaset var kul dock inte deras pappa men vi hade kul åt dem när dem sprang där tänk att vatten kan va så kul.
 

 



 
 


 
Mina underbara små tjejer (bonus syskon). Älskar er.

Underbara Jessica
 
Söta Emilia
 
Bästa Jessica

Goa Matilda
Härliga Lovisa

Fina Lisa

Älskade lillasyster

Min underbara bästa andra hälft Anna
 
Ett stort TACK till alla som uppvaktat mig på min 25 års dag. Jag är otroligt lyckligt lottad med såna fina och underbara VÄNNER, bonus familj, bonus syskon och familj ni är bäst älskar er. Jag är väldigt tacksam och rörd för ALLT orden räcker inte riktigt till för hur glad jag är för detta tack för att ni gjorde dessa dagarna till den bästa födelsedagen. Att jag fick ha alla som betyder så mycket för mig samlade tillsammans igår betyder mycket för mig det var så skönt att få se er och krama er ALLA det fanns några speciella personer som inte kunde komma ni fanns i tankarna. Tack tack åter tusen tack för ALLT.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: