torsdag 30 maj 2013

ROR OM MIG SJÄLV

Hej mina fina läsare.
 
Jag har idag tagit mig an min uppgift som jag fått av min prat-tjej till 100%. Har gått in med tanken i allt att detta gör jag för mig själv och ger mig sedan mycket positiv feedback på det. Det känns rätt okej lite konstigt men detta är något jag jobbar med varje dag och efter denna resan hoppas jag att aldrig mer strunta i mig själv eller glömma mig själv då kanske jag är starkare nästa gång och orkar stå emot för mer utan att rasa för det är inte kul men jag jobbar mig uppåt sakta men säkert det måste bara få ha sin tid och det är okej att känna och må som jag gör. För jag är den viktigaste personen i mitt liv likaså du, du är den viktigaste personen i ditt liv. För att kunna ta hand om andra och finnas där för andra måste du först ta hand om dig själv, alltid. I´m getting there! Så idag är en heldag där Malin ska ta hand om sig själv. Jag sitter på utsidan med en kopp kaffe och tidning å känner hur solen ger mig lite mer energi och lust. Jag njuter. Får dock springa in emellan för att se om någon vill få tag på mig med tanke på att min mobil ej är igång ännu och nu hade Caroline skrivit på facebook så får läsa det sedan ut i solen igen och hoppas att man får lite färg också. Puss på er.
 
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: