onsdag 1 maj 2013

SKÖNA MAJ

Hej mina fina läsare.
 
Då var Maj månad här och sommaren är ännu närmre så skönt. Betyder också nedräkning till min födelsedag som jag har noja för. Jag fyller hela 25 år den 17 Maj ingen ålder tycker många men för mig är det en väckarklocka om att tiden går och som mitt liv ser ut idag är inte det jag trodde och önskade. Har länge sagt att när jag fyller/är 25 år vill jag ha mitt första barn lite bråttom nu ha ha sen är det ju en fördel om man har en partner också vilket jag inte har och kan påstå utan att jag har någon erfarenhet av det att jag saknar det jag längtar efter att träffa någon som man kan dela allt med. Och barn är en stor önskan för mig jag längtar väldigt mycket efter egna barn. Jag hoppas att mitt liv snart börjar ta andra och positiva vändningar. Ska bara ta mig igenom detta nu för ja det kommer ta tid och det är ok att må som jag gör att känna som jag gör. Det är okej. Jag måste bara acceptera det. Innan jag fyller år så är det några andra nära och kära som fyller. Maj är över lag en bra månad tycker jag.
 
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: