söndag 5 maj 2013

SKRIVER AV MIG

Hej mina fina läsare.
 
Idag känns allt bara extra tungt mer än vanligt. Jag tar ständigt extra och djupa andetag för att försöka få bort trycket över bröstet. Tröttheten gör sig extra påmind soffan och teven har vart ett skönt stöd. Aptiten är absolut inte på topp men jag har lyckats få i mig lite. Detta är några saker jag kämpar med varje dag men vissa dagar är dem extra påtagliga och då funkar inte mycket det är fruktansvärt jobbigt och kämpigt. Det är då jag är så otroligt tacksam för mina fina vänner, familj och min fina förebild som finns där för mig. Ni är mitt hopp, min kärlek, min lycka och min styrka. Utan er är jag absolut inget det är tack vare er jag är här idag. Jag försöker varje dag att tänka och säga mina affirmationer "Jag är den viktigaste personen i mitt liv" och "Även om det är som det är så accepterar jag mig själv helt och fullt". Jag är ju väldigt omtänksam som person och tänker sällan på mig själv därav den första affirmationen sen har jag väldigt svårt att acceptera min situation och hur jag mår och att det är okej att må och känna som jag gör det är okej men jag har väldigt svårt att acceptera det och jag vill helst inte se det eller tänka på det men det finns ju där hela tiden därav den andra affirmationen. Lite invecklat men. Jag hoppas bara att min situation snart börjar kännas lättare och att jag sakta men säkert kommer tillbaka till mitt riktiga jag. Detta har tagit sån tid och kommer att fortsätta att göra. Jag ska bara försöka acceptera och låta det få ta sin tid. Dag för dag. Idag är jag nöjd med mig själv att jag orkat ta mig igenom denna tuffa dagen snart stänger jag dagens kapitel och hoppas på ett nytt och bättre imorgon.
 
What doesn´t kill you make you stronger
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: