fredag 31 maj 2013

SOLAT

Hej mina fina läsare.
 
Suttit ute med min bok och mitt kaffe i ca tre timmar nu. Har vart helt underbart att bara få sitta där och åka in i bokens värld. Och kan ni tänka vad färg jag fått helt galet och jag tror jag kommer få lida lite ikväll/inatt då jag nu i efterhand kom på att jag suttit i dem värsta timmarna. Men så himla skönt att få färg på kroppen efter en lång och blek vinter perfekt att kunna grunda nu innan Kroatien som det bara är 22 dagar kvar tills. Blir ingen mer solning för min del idag får nog ta det försiktigt men imorgon eller på söndag om solen är här ska jag ta baksidan lite. Har hållit mig sysselsatt med att hänga ut lite tvätt så skönt när man kan göra det de torkar ju så mycket fortare så har jag dammsugit och städat här hemma. Precis har jag ätit lite sen lunch som bestod av gårdagens kok så skönt att bara värma. Ska slänga upp fötterna på soffan en stund, kolla lite facebook och bloggar senare blir det dusch. Ikväll kanske det blir fredags mys hos min fina vän Caroline. Ha en fortsatt toppen dag alla nu kommer mer ego bilder från solningen men ibland får man väl vara lite ego.
 

Boken jag läser. Baserad på verklig händelse. Väldigt bra men hemsk.


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: