tisdag 7 maj 2013

SOMMAR

Hej mina fina läsare.
 
Har ni haft mer eller mindre sommar värme idag också? Ja här på västkusten har det vart riktigt gott väder. Själv har jag vart hemma hela dagen för att allt vart så tungt idag hade ingen som helst lust att gå upp över huvudtaget en riktig tuff dag. Jimmy en kompis ringde på eftermiddagen och frågade om jag kunde passa Elis och Liam var osäker först men tänkte att om jag kommer ut lite och är med mina favorit killar kanske det känns lite lättare och det gjorde de. Barn över lag är en riktigt bra medicin. Vi hade jätte mysigt så satte vi lite lyx på vardagen med glass i solen sen fick dem leka av sig lite också. Området Jimmy bor på är som en gård där det finns lekplats så det är väldigt bra. Vi gick sedan in så fick dem kolla på barnprogram sedan nattade jag Liam som somnade gott. Sen myste jag och Elis tills pappa Jimmy kom hem. Väl hemma igen så tog jag en dusch åt kvällsmat och nu kollar jag på Biggest loser. Jag hoppas morgon dagen känns lite lättare nu är jag väldigt glad att denna dagen snart är över.
 
 
 
 
 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: