onsdag 29 maj 2013

STORHANDLAT

Hej mina fina läsare.
 
När jag kom hem från bonus familjen tidigare ikväll så tog jag min "dramaten" och gick en skön promenad till affären. Hade skrivit en lista tidigare idag då jag var i stort behov av en storhandling. Ekade i skafferi, kyl och frys. Jag har ju en barnvagn här hemma och haft länge då jag passat mina kompisars barn mycket. Har insett att jag kan ta den till affären när jag ska handla mycket tycker det är väldigt pinsamt men har inte så mycket att välja på jag vill fixa och klara det själv utan att behöva fråga om skjuts gillar inte att inte kunna fixa det själv så då är det ju bra att jag har vagnen och jag vägrar skaffa en riktig dramaten som alla tanter har ännu pinsammare ha ha. Jag har en promenad på ca 20 min till affären och ni kan ju tänka er själva att bära 2-3 kassar på det. Inte så kul och min rygg blir inte glad dem gångerna jag gjort det. Då jag har problem med min rygg sen innan så får jag smärta dubbelt upp dem gångerna jag burit så det är ju absolut värt att ta vagnen och som sagt jag har inte mycket annat att välja på. Men nu är det påfyllt här hemma och ska väl klara mig ett tag. Imorgon ska jag testa en ny rätt.
 
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: