måndag 27 maj 2013

UTAN MOBIL

Hej mina fina läsare.
 
Måndag och dags för mitt samtal + min massage i stan. Åkte in tidigare för att försöka få ordning på mitt mobil problem. Allt är löst MEN det kommer ta 1-2 veckor innan min mobil låses upp. Tappade hakan mer eller mindre när han sa det kan jag säga. Det där är väl något dem måste kunna lösa fortare än så tycker det är väldigt dåligt faktiskt. Den är låst på 3 men nu ska jag ju ta över det abonnemanget jag har hos Telenor som jag stod på för min före detta kompis. Bemötandet hos 3 var inget vidare men hos Telenor var dem väldigt hjälpsamma och killen som hjälpte mig var väldigt fin kan jag säga vi bytte blickar från och till ska kanske gå dit och spela dum bara för att få se honom igen ha ha nej men han var otroligt fin och snäll. Så nu väntar jag bara på att mobilen ska låsas upp under tiden får jag vara inne på facebook hela tiden när jag är hemma så folk kan få kontakt med mig. Helt otroligt vad handikappad man blir utan sin mobil. Får paniiiiiiik. Jag hoppas verkligen det bara tar 1 vecka men med mitt flyt tar det väl 2 veckor. Detta är så stressande och jag fixar bara inte mer stress än vad jag redan har inom mig. Låt tiden gå fort.
 
 
På massagen idag så berätta Veronica efter att jag var väldigt spänd i axlar och nacke vilket inte är så konstigt med tanke på allt. Så idag var det extra behövligt och skönt. Var också väldigt skönt att få ventilera med Rosita. Jag är så glad att dessa två tjejerna finns mitt upp i allt. Ni är guld värda. På väg hem stannade jag till på Gina Tricot och hemköp. Fick med mig mitt planerade köp på Gina + tre spontana. När jag vart hemma en stund kom min fina Caroline på en pratstund sen gjorde hon mig sällskap till bankomaten och hem igen var mysigt att se dig vännen. Inte långt efter kom Jessica som fick en kopp kaffe och jag tog en kopp te. Vi har pratat om resan till Kroatien som sker om 26 dagar längtar så känner verkligen hur mycket jag behöver detta. Komma bort från allt ett tag. Och att få ha med sig sin bästa vän är det bästa av allt. Kommer bli så kul och mysigt. Jessica åkte nyss hem nu ska jag kolla klart på biggest loser sen göra mig redo för kvällen är riktigt trött vilket är ganska vanligt tyvärr. God natt.
 




 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: