tisdag 14 maj 2013

UTSLAGEN

Hej mina fina läsare.
 
Just nu ligger jag som en utslagen själ i soffan och kollar på semifinal 1 i ESC. Har sen 1-2 veckors tid haft väldigt mycket yrsel och illamående. Yrseln kommer även vid stillasittande situationer men också vid mer eller mindre varje större rörelse som när jag kliver upp ur soffan. Dem senaste dagarna har det blivit mer påfrestande och börja sätta sig i synen så får jag obehagliga tryck i huvudet. Så imorgon är det jag som får ringa till vårdcentralen och se vad dem säger. Kan tänka mig att det blir lite koller och prover. Jag hoppas att det är blodtrycket som spökar och inget större fel. Men när det inte går över så blir man lite orolig. Och jag vill ju allt annat än bli dålig nu när min födelsedag och mitt kalas närmar sig bland annat. Skrev ju om att min fina vän Jessica har en överraskning till mig imorgon men vi fick skjuta det till på torsdag så nyfiken nu. Om jag orkar ska jag hämta mitt paket som kommit imorgon det är mina leopard byxor och linnen som kommit. Mest är det byxorna jag längtar efter linnena är vanliga basis. Väntar även på min nya vår/sommar jacka som jag hoppas jag får avi på imorgon eller torsdag. Spännande.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: