torsdag 2 maj 2013

VAR JAG VÄRD

Hej mina fina läsare.
 
Har vart i stan nu på förmiddagen fått energimassage så skönt. Efter så bestämde jag mig för att kolla lite i min favorit affär Gina Tricot. Gjorde tre fynd. Bäst av allt var att jag kunde gå in i affären och veta att jag faktiskt kan unna mig något och jag tycker jag var så värd detta. Jag provade ett par byxor som jag bara älskar men dem hade jag inte råd med så fina och somriga. Bilder på mina köp kommer senare. Passade även på att köpa en present till en go tjej som fyller år nästa vecka. När jag kom hem tog jag min energiboost jag fick till att diska, damsuga, vika tvätt och plocka ordning. Sitter i soffan nu och är faktisk riktigt trött sov inte bra alls i natt fick max 5 timmars sömn. Senare kommer förhoppningsvis min Jessica hit på kaffe saknar hennes lilla face så det blir mysigt. Jag som inte gillar att sakna personer saknar väldigt många just nu men jag hoppas jag får återse dem alla snart. Nej nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite till teven. Blogg you later.
 
 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: