fredag 21 juni 2013

DÅLIG PLANERING

Hej mina fina läsare.
 
Dagen har jag hittills fördrivit med att bädda ordning för Jessica som kommer senare idag och sover över, blir mysigt. Slipper man ligga själv med fjärilar i magen inför imorgon för måste erkänna att hur berest jag faktiskt än är har jag fjärilar i magen. Så har jag gjort mig själv redo med att raka benen, fixa ögonbryn mm och strax ska jag hoppa in i en heldusch. Mamma kom förut på en snabb visit. Vi åkte då ut för att jag skulle handla lite mat till mig och Jessica ikväll men icke allt var stängt och kan säga att det ekar i både kyl och frys här hemma. Fick mer eller mindre ett utbrott på mig själv att jag planerat så dåligt, varför handlade jag inte igår liksom nej så går det när man inte är någon planerare utan tar dag för dag. Har inte lust att dricka mina shakes hela dagen som jag bara dricker till morgonen men verkar bli min/vår midsommar middag. Nej ska ta mig en dusch nu och sedan känner jag att det är hög tid att börja packa som jag inte ens börjat med så jag är lagom klar till min Jessica kommer. Önskar er alla en trevlig och glad midsommar. Var rädda om er.


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: