tisdag 18 juni 2013

DET MYSTISKA BLOMSTERBUDET

Hej mina fina läsare.
 
När jag kom hem kom grannen med en påse med blommor i som dem levererat. När jag packade upp möttes jag av en fantastisk bukett med 20 röda rosor. När jag läste kortet blev jag otroligt rörd och ögonen vattnades men fick kämpa emot dem med tanke på att Caroline och Joline var här under tiden. När dem sedan gått då kunde jag inte hålla emot mer tårarna sprutade av tacksamhet och glädje. Så rörd. Den mystiska personen som låg bakom blomsterbudet var min Anna. Fick dem som tack för att jag finns. Finns inga ord för hur mycket jag älskar dig min fina vän. Tänk att jag hade sån himla tur att få en sån fin vän som dig du är dock så mycket mer än en vän för mig. Jag kommer alltid finnas vid din sida. Tack också för att du finns. Min underbara andra hälft.
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: