fredag 21 juni 2013

EN SISTA TITT

Hej mina fina läsare.
 
Jag är helt färdig med allt nu. Väskan är packad och klar bara det jag behöver till morgonen som smink mm som ska ner. Har duschat och gjort mig själv klar. Fixat ordning här hemma så allt är i sin ordning när jag kommer hem igen. Önskat mina nära och kära en fin midsommar. Så en mer eller mindre trött tjej men spänd och förväntansfull inför imorgon ligger nu i soffan och inväntar Jessica som nog kommer snart. Under tiden tittar jag på en film som började nu men små tittar hela tiden bredvid där min fantastiska bukett med rosor står som jag fick av min fina Anna. Dem står sig fortfarande så fint och blir snart en sista titt när dem blommar så fint innan jag ska hänga upp dem så dem torkar. Vill ju såklart spara dem så då får jag torka dem nu annars har jag inga alls när jag kommer hem. Åh jag blir så varm i hjärta och själ när jag tittar på dem, fortfarande blir jag väldigt rörd och tårögd också när jag kollar på dem. Det är så otroligt fint gjort av min underbara vän. Lyckligt lottad är jag. Jag hoppas ni alla haft en fin midsommar och ni som fortsätter den in i natten var rädda om er. Under tiden jag är borta kommer jag förmodligen inte kunna blogga men jag har gjort några tidsinställda inlägg som kommer dyka upp. Till mina kära vänner var rädda om er tills jag kommer hem igen, jag saknar er redan.




 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: