lördag 22 juni 2013

FRAMME

Hej mina fina läsare.
 
Tidsinställt inlägg.
 
Med tanke på att jag inte kommer ha något nät för att kunna skriva på bloggen här nere så har jag gjort några tidsinställda inlägg så bloggen inte blir så tom. Kommer sakna att skriva här och får jag möjlighet att uppdatera direkt där nere ifrån så kommer jag göra det framför allt för mina närmsta så dem vet att allt är ok och för att jag ska kunna få skriva av mig lite som jag gillar. Så nu vid denna tiden är jag 100% säker på att vi är framme och hoppas allt gått bra. Och vi ska nog bara installera oss och sedan äta något gott och sova för att imorgon lägga oss vid stranden ett tag för att sedan ta ett dopp i den härliga poolen flera gånger om. Bilderna är från förra året.
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: