måndag 3 juni 2013

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER

Hej mina fina läsare.
 
Att alltid finnas där i med och motvind, att trösta, att dela glädje med, att uppleva saker ihop, att vara en förebild, allt detta och mycket mer i att vara en storasyster det är den bästa gåvan och uppgift jag fått. Stort GRATTIS min älskade skrutt på din 15 års dag. Kommer alltid finnas vid din sida genom hela livet. Du vet att du är mitt allt och det absolut bästa jag har. För 15 år sedan kunde jag inte fått en bättre present än jag fick. Att just du kom till världen. Jag älskar dig genom allt. Tillsammans är vi starka och tar oss igenom ALLT. Låt denna dagen bli den bästa och glöm aldrig att jag älskar dig oavsett vad som händer. Puss och Kram älskade lillasyster.
 
 
 
Nu
 
 
För alltid vid varandras sidor
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: