söndag 16 juni 2013

HELGEN

Hej mina fina läsare.
 
Min helg har bestått mycket av att bara försöka ta sig igenom den så gott jag kunnat den har gått och jag har klarat det ganska bra men kunde vart bättre. Det bästa med den var absolut att jag fick umgås och mysa med min älskade andra hälft Anna igår. Har vart mycket som kommit emellan så några veckor utan att vi setts har gått så då var det väldigt skönt att få umgås med bara henne igår. Vi grillade en riktig sommar middag som sedan bestod av efterrätt med jordgubbar och glass senare kollade vi på film. Mysigaste kvällen på länge. Både lördag och idag (söndag) har jag ju jobbat först på morgonen. Denna helgen gick helt ok men sådär med hur jag kände inom mig hoppas det snart blir bra och jag kan känna mig trygg där för gör jag det lättar det jobbiga inom mig. Nu är jag väldigt trött och undrar hur jag ska orka mig igenom denna dagen utan att somna får bara inte somna. Ut går jag inte för där faller regnet och åskan dundrar. Så jag drömmer mig nog iväg för om en vecka vid denna tiden ligger jag på stranden i Kroatien. Jag hoppas ni alla haft en bra helg och får en bra kommande vecka. Var rädda om er och ta hand om er.
 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: