måndag 24 juni 2013

HITTADE GRATIS WIFI

Hej mina fina läsare.

Vi har det väldigt bra. Att kunna få släppa allt och lämna det hemma betyder väldigt mycket att få lite ro i själen är vad jag behöver och fokusera på mig är lättare här. Vi låg på stranden hela dagen igår och fått en fin färg redan. Idag har vi haft en förmiddag med massa shopping och i detta nu sitter vi och äter lunch på ett ställe där dem har gratis WiFi så då passar jag på att skriva av mig från mobilen lite vilket var skönt och behövligt känner jag. Bilden på mig och Jessica är från stranden igår. Ska äta upp här nu sedan väntar sol och bad hemma. Anna och Caroline om ni läser så saknar jag er och älskar er fast jag absolut kan tänka mig att stanna kvar här. Var rädda om er och ta hand om er.

All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: