onsdag 19 juni 2013

MÖRBULTAD

Hej mina fina läsare.
 
Stan med ärenden och massage väntade när alarmet ringde i morse. Först gick jag till skopunkten för akut shoppa skor då jag kom på att jag inte har några sommar skor till min lycka fann jag dem skorna jag skickat efter från HM som inte passade men dem fanns på skopunkten i en storlek större så fina sen blev det ett par vanliga vita låga skor. 199:- för båda paren ett sånt fynd. Sen tog jag vagnen upp till avenyn för att växla pengar för Jessica inför resan. Mina ärenden gick fortare än jag trodde så jag gick in på Hemköp där jag handlade fika till mitt besök jag skulle få idag. Bestämde efter för att ta tid att andas och fokusera lite på mig på ett super mysigt café som ligger precis i Vasastan där jag går på mina samtal och min massage. En latte och bara va. Något vi alla borde göra oftare bara stanna upp och fokusera på sig själv en stund. Det är inte lätt jag håller på och lär mig att tänka mer på mig själv så när jag gjort en sådan sak ger jag mig mycket positiv feedback som min pratis sagt åt mig att göra. Efter väntade min massage hos fina ........ Berättade om mina huvudvärks attacker jag fått och trycken i huvudet jag får. Har blivit så dålig att jag knappt kunnat gå eller se å ett extremt illamående + yrsel. Idag så låg jag bara på rygg och hon fokuserade på nacken och punkter i ansiktet hon avslutade med att massera med liniment gjorde ont i början men sen var det skönt. Hon berättade att min nacke var i riktigt dåligt skick så nu ska vi göra denna behandlingen med liniment några gånger. Mina symptom med huvudvärken och allt där till kan vara pga problemet med nacken så jag hoppas det är så för då går det att massera bort efter några gånger. Kände mig lite smått mörbultad efter men på ett skönt-ont sätt. Varje gång efter massagen så blir jag alltid så trött och önskar jag låg hemma i min soffa/säng och bara kunde somna in. Energimassage är ju en liten speciell massage. Får olika effekter från person till person. Kramade henne hej då kommer sakna dem nu när jag ska va borta. Satte mig på direkt bussen hem där fix inför mitt besök väntade.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: