måndag 10 juni 2013

ONORMAL

Hej mina fina läsare.
 
Känner mig allt annat än normal just nu. Har stött på en svacka i den stora svackan jag går igenom. Jag har fått till mig att under tiden så kommer man stöta på flera svackor under tidens gång. Är i en nu därför valde jag att stanna upp med allt och bara vara nära mina närmsta. Så bloggen blev ju också drabbad har saknat att skriva av mig här men ibland skenar tankar mm iväg och kände att dessa tankar ville jag få kontroll på innan för det är inga tankar jag vill dela med mig av här det finns en gräns där saker blir för personligt för att skrivas ut här och låta vem som helst ta del av det men samtidigt har det vart skönt att lägga bloggen åt sidan lite. Var hos min prat-tjej idag som påminde mig om det viktiga att det faktiskt är normalt att känna och tycka så som jag gör och hur jag mår fast jag hela tiden i mina tankar vill få det till att det är onormalt så konstigt. En del känsligare och jobbigare saker kom på tal idag så en del tårar kom för första gången när vi prata kändes ändå skönt då jag känner mig trygg och säker med henne. Så just nu kanske det är lite tunt här men jag hoppas jag kommer ur denna lilla svackan i den stora snart. En svacka i en annan konstigt men så är det. Ska försöka suga åt mig all behövlig energi och styrka från solen vi har här och fortsätta jobba med den stora och tuffa uppgiften att bygga upp min egna bas och fokusera på mig medan livet runt om fortsätter sin lilla gång. Må gott alla ni där ute och ta hand om er.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: