torsdag 20 juni 2013

PANIIIIIIIIK

Hej mina fina läsare.
 
I flera veckors tid har jag vart på Jessica att hon ska se till att skaffa pass inför resan nu på lördag. Tjatat och tjatat tills hon fick det gjort. Har vart så uppe i att se till så hon har allt då jag känner mig mer van vid att resa mm. Så uppe i henne att jag helt glömt av mig själv. Igår öppnade jag mitt skåp där jag har alla mina papper mm. För jag vet att där ligger mitt pass så ville ta fram det. Till min stora besvikelse tar jag i det och ser på den slitna utsidan att det är de gamla öppnar och får svart på vitt och grips av panik. Hade dock inte tid att leta mer efter det då, då Charlotte och barnen kom precis. Vad jag ska göra nu är att vända upp och ner på hela mitt hem åh jag ber att det ligger här någon stans. Att jag inte vart så dum och förväxlat dem och slängt det nya istället för det gamla då dem är vinröda båda två. Av ren frustration klippte jag nu sönder det gamla nu och slängde det vilket jag borde gjort när det väl gick ut. Förra året skaffade jag mitt nya så detta retar mig och har ingen lust att lägga dem pengarna på ett provisoriskt. Håll tummarna för mig att det gömmer sig här hemma någonstans att jag lagt på ett ställe som jag tyckte var toppen då där det inte skulle försvinna. Fortsättningen följer.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: