tisdag 25 juni 2013

SAKNADEN ÄR DEN SAMMA

Hej mina fina läsare.
 
Tidsinställt inlägg.
 
Förmodligen ligger jag nere vid stranden nu och njuter av att bara få vara. Men jag vet att idag tänker jag extra mycket på min fina farmor som lämnade oss för 5 år sedan exakt på dagen. Min farmor fick den förbannade cancern och lyckades inte vinna. Min farmor innan hon blev sjuk var en fantastisk kvinna men många järn i elden. Stark och ärlig men också väldigt omtänksam och snäll. Världens bästa farmor en riktig stjärnfarmor i mina ögon. Hon gjorde allt för sin son och sina barnbarn. Hon fanns alltid där och ställde upp till 100% för alla som behövde det. Min farmor var och är min förebild. Hon lärde mig så mycket fint, klokt och vettigt som jag alltid kommer bära med mig. Framför allt så tror jag att ja fick ta över hennes hjärta av guld. Fina farmor jag tänker på dig varje dag. Saknaden är den samma men idag har jag lärt mig att leva med den på ett annat sätt men det kommer tillfällen som jag saknar dig lite extra. Jag vet att du vakar över oss där uppe jag bär med dig i varje steg jag tar du finns för alltid i mitt hjärta i mina tankar och i mina minnen. En dag så ses vi men inte så snart jag har en del kvar här jag måste få uppleva och göra men sen kommer jag. Jag vet att du tar hand om alla fina änglar där uppe. Jag älskar dig, min finaste ängel.
 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: