torsdag 13 juni 2013

TANKSPRIDD

Hej mina fina läsare.
 
Mycket tunga tankar och funderingar just nu. Saker från förr verkar aldrig bli färdig bearbetade men dem väger ganska tungt och speglar faktiskt en del av den jag är idag. Samtidigt som jag bearbetar tankar och funderingar för här och nu. Svackan i svackan verkar just nu bara bli djupare men när botten är nådd så kan det sedan bara gå upp. Ja vissa människor här i livet prövas mer än andra jag tycks blivit utvald till en av dem. Allt jag drömt om i ett liv som skulle vara perfekt för mig är jag så långt ifrån just nu men jag ska ta mig dit. Ni ska få se. Jag har aldrig gett upp och kommer aldrig att göra fast man många gånger har lust. En dag ska jag Minnas det jobb jag gjorde, Leva det liv jag förtjänar, Acceptera att det är som det är. En vacker dag ska jag Vinna!!!!
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: