onsdag 19 juni 2013

TRE FINA TJEJER

Hej mina fina läsare.
 
Hade ju besök av tre fina tjejer idag. Min vän och hennes underbara töser kom i eftermiddags. Med sig hade dem fina inflyttnings presenter då dem inte vart här innan. Jag och Charlotte har pratat om allt mellan himmel och jord medan lilla Isadora busat runt och storasyster Chanell kollat på film så har vi också fikat på allt från frukt till bullar. Var så mysigt att ha dem här och få umgås med Charlotte. Va längesen nu men vi ska bli bättre på att ses oftare kom vi överrens om så när jag kommer hem från Kroatien ska vi ta en heldag/kväll hos dem med middag och lite vin för oss vuxna åh bara mysa och umgås. Det ser jag fram emot. Tack för dem fina presenterna och för att ni kom var riktigt mysigt att ha er här. Ni ligger mig varmt om hjärtat och jag kommer alltid finnas här. Fina tjejerna.
 




Presenterna. 

Super fin ljuslykta.

Super söt doftpåse som gör att det luktar underbart i hela lägenheten.


2 mycket fina kökshanddukar.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: