söndag 14 juli 2013

GRATTIS FINASTE BONUS SYSKONEN

Kom hem efter jobbet åh hoppade snabbt in i en dusch gjorde mig ordning för kalas, hann sitta en liten stund och varva ner sen bar det av på cykeln hem till bästa bonus familjen där kalas för två av mina tre underbara bonus syskon väntade. Lilla H fyller imorgon och goa Axel på torsdag. Det bjöds på god mat och super god tårta. Vi flyttade sedan hela kalaset ner till badet en sväng där dem minsta och äldsta tog ett dopp inte jag dock för kallt för min smak. Väl hemma hos dem igen åkte gästerna hem. Karolina, jag, lilla H och Ebba åkte lite ärenden då Karolina ställde upp med lite saker för mig. Finns verkligen ingen bättre än hon, gillar henne så. Inte den bästa bonus mamman för inget. Finns alltid där, tack för det. Stannade hos dem efter en stund till, lekte lite med lilla H sen hängde vi med resten av familjen i soffan. Hemma nu så blir det strax lite kvällsmat, teve sen sängen är så trött. Imorgon väntar min prat-tjej i stan på förmiddagen, ska bli så skönt att få träffa henne och prata.
 










 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: