måndag 15 juli 2013

JUST WANT TO HAVE MY LIFE BACK

Var hos min prat-tjej idag. Var skönt att få träffa henne igen och prata efter så lång tid. Verkligen saknat henne då hon är mer eller mindre den enda som verkligen förstår mig och vad jag går igenom. Är i ett stadie där jag känner mig väldigt förvirrad till varför saker och ting inte släpper. För just nu är det inte så mycket i min vardag som är negativt eller jobbigt egentligen bara vissa moment. Det är förmodligen mest mina tankar, mina känslor och mitt mönster som kidnappar mig tillsammans med dåtiden, nutiden och framtiden som verkligen gör mig ledsen, skrämmer mig och oroar mig. Vi ska nästa vecka gå tillbaka i tiden då hon tror att saker från förr jagar mig än idag som jag måste göra upp med, acceptera och gå vidare med. Jag tror bara att om jag får löst upp vissa bitar från dåtiden, nutiden och framtiden och får göra mig fri från dem så kommer jag kunna gå vidare och komma ur detta. För jag vill verkligen ha mig själv och mitt liv tillbaka. Och få den nutid jag förtjänar och få den framtid jag drömmer om.
 
FAST JAG MÅNGA GÅNGER VILL KOMMER JAG INTE GE UPP. TACK ALLA SOM STÖTTAR OCH FINNS FÖR MIG.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

1 kommentar:

Joanna Halvardsson sa...

GÄSTBLOGGARE SÖKES!
Har du nått som du vill dela med dig om till mina 300-600 unika läsare dag?


Kanske en rolig historia?
En sann berättelse som förändrade ditt liv?
Kanske om din vardag med ett funktionshinder/sjukdom eller som anhörig till en person med det?
Ett recept på din favorit rätt?
Kanske ett favorit resmål?
Eller nått annat spännande som andra människor skulle bli glada/inspirerande/gripna av att läsa?

Jag söker just nu gäst bloggare som får låna min blogg för att berätta detta viktiga som har att säga!
Det kanske är just du som borde synas på min blogg!
För mer info läs mer här....

http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/gastbloggare-sokes.html