tisdag 2 juli 2013

LEDSEN

Hej mina fina läsare.
 
Över lag har det vart en väldigt sådär dag (förutom när Hanna var här och drack kaffe, var riktigt  mysigt att ses och prata). Tankarna och känslorna är bara överallt åh jag får ingen ordning på dem eller vilket ben jag ska stå på. Väldigt förvirrad och ledsen. Jag vill lyfta luren och ringa men vet inte vad jag ska säga fast jag tror gråten och tårarna säger mycket så vill man samtidigt inte belasta någon annan blir inte klok. Vill bara försvinna. Det gör väldigt ont inom mig en smärta jag inte önskar någon annan men en smärta jag önskar mina vänner kunde förstå för det hade känts så mycket lättare för mig då. Att det faktiskt kan göra så ont inom mig. Så svårt att förstå eller som min prat-tjej säger går inte att förstå om man inte vart där men det önskar jag ingen. Jag pluggar in mitt headset sätter på musik och försöker låta musiken ta bort mina tankar medan känslorna får fart och tårarna rinner på min kind. Nästan som att rensa för att försöka kunna få tag på och sålla bort/gå igenom tankarna som bara far. Ska jag någon gång kunna acceptera? Min situation, mina tankar, mina känslor. Så mycket att jobba med, ibland skrämmer det mig och jag vill ge upp. Det gör mig ledsen och orolig för att aldrig bli fri. Att aldrig bli jag igen, få leva och uppleva det liv som jag drömmer om. Snälla ge mig kraften att orka fullfölja. Jag är kidnappad i mig själv och jag vill bara bli fri. Tack världens finaste vänner, familj, bonusfamilj, prat-tjej m.fl. som står kvar och stöttar mig, bär mig när jag inte orkar. Utan er är mitt liv meningslöst. TACK.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: