måndag 1 juli 2013

MÖRBULTAD

Hej mina fina läsare.
 
Var inne i stan för min massage idag. Var riktigt skönt och behövligt. Var som vanligt spänd men denna gången mer på höger sida av nacke, axel och rygg vilket är det jag känt av så inbillade mig inget. Gjorde riktigt ont på vissa ställen där knutarna och spänningarna sitter. Efter massagen gick jag och växlade tillbaka lite pengar sedan kollade lite affären. Hittade en vit bandeau som jag letat efter länge för presentkortet på stadium sen gick dem sista pengarna på presentkortet hos Gina Tricot till ett par matchande bikini trosor till min bikini topp då jag märkte att dem svarta jag hade till Kroatien blivit en aning stora (har ju faktiskt tappat en del kilo sen förra året då dem inhandlades vilket jag inte tänkt på) och ett par spets trosor i en härlig neon gul färg älskar dessa har 3 par i andra färger. Love them. Med det inhandlat åkte jag hem väl hemma åt jag lite sen har jag bara softat. Fick fint och mysigt besök av min fina vän Caroline idag med. Tack för att du tittar förbi titt som tätt det betyder mycket. Vi pratade om betygande saker idag vilket behövs ibland och det är tur vi har varandra. Finns alltid här min älskade vän. Hon gick nyss så nu ska jag ta tag i mitt tvätt berg som måste vikas, suck. Sen blir det soffan och ta det lugnt känner mig rätt mörbultad, yr och borta efter massagen. Imorgon kommer Hanna hit på förmiddagen och dricker kaffe blir mysigt då vi inte setts på ett tag annars blir det lugnt. Ser fram emot onsdag då det är dags för mig att äntligen klippas. Men en dag i taget.
 


Bilden gör inte trosornas färg rättvis men dem är neon gula.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: