tisdag 16 juli 2013

TRÖTT PÅ SMÄRTAN

Känner mig så otroligt besviken och ledsen. Jag är trött på att försöka speciellt när det är helt tomt på andra sidan och inte få någon respons alls. Det här gör så otroligt ont och trodde aldrig jag skulle behöva uppleva detta. Har börjat inse att jag kan inget annat än att acceptera, släppa och gå vidare hur jobbigt det än är men jag skadar bara mig själv i slutändan. Jag har försökt och gjort allt jag kan. Bollen ligger på andra halvan av planen nu. Vill inte låta detta ta mer energi, tid och tårar för mig nu. Måste ha min energi och tid åt allt jobb jag behöver göra med mig själv det är tillräckligt tufft och jobbigt, behöver och vill inte ha mer på mig nu. Är glad att få lägga denna kvällen på hyllan. Bara en massa jobbiga tankar, känslor och tårar. Det är nu man önskar man hade någon precis intill sig. Man kan nog aldrig vara säker här i livet.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: