lördag 13 juli 2013

TRÖTT TJEJ

Kände att jag tog mig igenom dagens arbetspass med nöd och näppe. Var väldigt stressad och förvirrad idag vilket ledde till en del tabbar. Så var det första gången med receptionen idag för mig med så ja känner mig inte jätte nöjd efter idag var dock ingen som klaga eller så men med mig själv eller vad man säger känner jag mig missnöjd. Jag hoppas på en bättre morgon imorgon. Det som var positivt med jobbet idag var att jag fick pratat med min fina vän Anna som jag inte pratat med sen jag åkte till Kroatien, saknar henne så det var skönt att få höra hennes röst och prata lite. Förhoppningsvis får jag se henne och krama om henne snart med. Efter jobbet väntade kaffe och umgänge med min fina vän Hanna. Hannas dotter och lillasyster badade och busade medan vi andra njöt av det härliga vädret och umgänget. Var riktigt mysigt att få umgås med Hanna en hel dag. På vägen hem passade jag på att handla. Tittade sedan snabbt in hos min bonusfamilj, inte träffat dem sen jag åkte till Kroatien så haft lite abstinens typ ha ha så var skönt att krama om dem och prata lite snabbt så blev jag bjuden på middag/kalas imorgon så då får jag hänga med dem lite mer vilket jag ser fram emot. Om man bortser från morgonen så har jag haft en bättre dag idag vilket vart skönt. Har hunnit med rätt mycket idag och det känns nu vill jag lova men idag var en dag jag vägrade låta allt ta över jag kämpade och vann denna dagen. Sitter hemma i soffan nu efter dusch och mat mer död än levande sååååå trött. Ska slänga upp benen i soffan och bara slappa en stund innan jag kryper ner i sängen för att ladda för en ny dag.
 
 
 
 
video
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: