torsdag 11 juli 2013

WHEN LIFE KNOCKS YOU DOWN

Att pausa allt åh leva här och nu. Avaktiverat mitt Facebook konto, pausat mitt Instagram och min kära blogg. Har inte haft något problem med att avaktivera/pausa något av det förutom bloggen får jag säga. Det fanns vissa anledningar till att jag valde att pausa här men som jag håller dem för mig själv. Men nu vill jag inte vara utan den längre då den faktiskt hjälper mig genom att jag får avlasta mycket av mina tankar och känslor så att jag inte alltid behöver belasta mina nära och kära. Denna bloggen driver inte jag för att jag ska bli en känd bloggerska eller få extremt många läsare eller för att försöka skryta om ett liv som jag faktiskt inte har osv. Den är mycket till för mig själv då jag insett hur mycket jag gillar att skriva och hur det hjälper mig många gånger, att antal läsare ökar mer och mer är ju såklart kul och ett +. En dag hoppas jag kunna hjälpa andra i samma situation som jag är i nu, att berätta om min resa fullt ut genom bloggen men just nu vill jag bara ha mina nära och kära med på den då jag är väldigt känslig och instabil inom mig. Just nu är det mer dåligt än bra. Gör mitt bästa att försöka stanna här och nu, dag för dag. Blir dock allt för lätt kidnappad av mina tankar och känslor åh det är ett tufft jobb att jobba mot sig själv, mot det man tänker, mot det man känner och sitt mönster. Som jag skrivit innan det är så svårt att förklara för någon annan och så svårt för er/dem att förstår om du inte vart där själv eller är "utbildad" på området som faktiskt min prat-tjej är därför är jag så tacksam att jag har henne, hon förstår mig på ett sätt ingen annan gör och det är väldigt skönt och lättande för mig. Sen är hon mer än en prat-tjej, hon bryr sig verkligen och det värmer så mycket. Så fin person inifrån och ut. Det är tack vare fina människor som hon personer som jag orkar hålla ut och tar sig igenom det. Har du styrkan och viljan där så löser sig det mesta tror jag. Jag hoppas ja har det och att allt snart faller på plats. Jag är glad att jag vet vilka som verkligen finns där 100% hela tiden och som alltid står vid min sida oavsett vad.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: