onsdag 7 augusti 2013

!

Det är helt otroligt vad ett virus kan bryta ner en. Morgon och kväll är jag tvungen att gå ut en promenad på i alla fall 20 min (med tanke på att jag är hundvakt mitt upp i allt) vilket i vanliga fall är en baggis för mig men nu när jag är sjuk är det rena rama mardrömmen. Finns ingen energi eller kraft i min kropp alls allt är nerbrutet och sen innan jag blev sjuk och under tiden kämpar jag med så mycket annat som gör mig svagare psykiskt och fysiskt så detta är nog det värsta jag vart med om. Är helt slut efter att vart ute nu i morse åh hela kroppen bara värker och skriker. Det är nu man önskar man hade någon här som kunde passa upp på en lite men det skulle väl aldrig hända. På promenaden förut trotsade jag och gick in via affären, köpte mitt favorit te mm så nu ska jag göra en kopp av det, krypa upp i soffan och hitta en film att glo på, tack gode gud för Netflix. Sen ska jag vila lite, vila är nog den bästa medicinen när man är sjuk.




MALIN

Inga kommentarer: