onsdag 21 augusti 2013

EN BRA DAG

Vaknade väldigt tidigt idag men bestämde mig för att ligga kvar och dra mig. Gick upp vid tio, gjorde mig ordning och käkade frukost. Som bestämt kom Anna hit vid elva tiden. Drack kaffe/te så tog jag upp saker som jag länge haft inom mig och velat prata om, handlade om våran relation. En sten föll från mina axlar när allt var lagt på bordet. Sedan var det väldigt skönt att få reda på varför det blivit som det vart och höra att hon förstod att jag känt och tänk som jag gjort. Äntligen är det ur världen. Kan bara bli bättre nu med lite mer engagemang och prioritering. Efter den jobbigaste delen av det jag velat ta upp tog vi och åkte ner till klåva för att äta lunch. Åt en super god kyckling sallad så fortsatte vi prata om det och mycket annat som vi behövt komma ikapp med så nu är vi uppdaterade om varandra och ligger i mer fas med varandra. Känns skönt. Efter kollade vi lite i affärer. Har saknat dig så mycket. Du gör nått med mig som ingen annan kan uppnå, du är speciell och betydelsefull för mig. Blev en bra dag idag. Så skönt.







MALIN

Inga kommentarer: