onsdag 28 augusti 2013

JOBBIGA DAGAR

Denna veckan har hittills vart väldigt mycket, för mycket. Var inne hos min massage-tjej i stan idag. Hade svårt att komma ner i varv och till ro. Vi brukar ju prata också, lite innan och lite efter. Pratade ganska mycket idag då jag kände att jag behövde få ur mig allt jobbigt. Och en del tårar men det var skönt att få ut det. Är verkligen så tacksam att jag har henne och pratis. Dem hjälper mig så otroligt mycket och dem finns där hela tiden. Hör av sig, frågar hur det går, hur jag mår och stöttar/peppar så får jag alltid höra av mig om det är något. Guld värda. Morgondagen blir en tuff och jobbig dag jag helst vill slippa. Vi tar ett sista avsked av min farfar med begravning. Och mycket tankar kring farmor gör sig påminda. Så just nu är det extra jobbiga dagar. Känner mig bara väldigt trött, ledsen och svag. Så jag längtar väldigt mycket tills jag ska till min pratis nu.




MALIN

Inga kommentarer: