måndag 12 augusti 2013

REGN KAOS

Alltså jag blir inte klok på vädret vi har idag. Ena stunden öppnar himlen sig och andra stunden skiner solen med klarblå himmel. Jag hade den största oturen att vara på väg till färjan när himlen öppnade sig. Insåg att jag kan inte åka in till stan sån. Snälla pappa Claes kom och hämtade mig så jag kunde komma hem byta kläder sen körde han mig tillbaka till färjan. Hade blivit väldigt sjuk igen annars. Var skönt att vara hos min massage-tjej idag vi pratade även lite i slutet som vi brukar men lite mer och längre idag. Mötte upp min syster efter. Handlade lite nödvändigt på Ö&B sen hittade jag roliga pappersnäsdukar på lagerhaus. Vi hade sen efterlängtat syster mys på Condeco, pratade om allt och åt gott. Var riktigt mysigt. Älskar henne så. Mitt allt. Är hemma nu och strax kommer Jessica. Blir kaffe så ska vi fixa med bilder från Kroatien.















MALIN

Inga kommentarer: