torsdag 8 augusti 2013

TÄNKER

Mycket tankar och känslor som far nu. Om allt och inget. Tänker på hur mycket en person ska behöva ta och gå igenom på samma gång. Händer detta verkligen. Jag trodde inte det kunde bli värre och jobbigare men så fel jag hade. Är mitt i en stor process med mig själv och mitt liv så när saker händer runt omkring blir det väldigt jobbigt för mig och jag får svårt att hitta fokus och balans. Som tur är har jag min prat-tjej som jag kan vända mig till när som, guld värd. Livet kommer ju alltid gå upp och ner men jag måste bara skapa ett nytt mönster, lära mig att sätta mig själv först, skapa en trygg och stabil bas i mig själv och en balans i livet. Får jag ihop allt detta kommer jag klara livets prövningar på ett mer stabilt och tryggt sätt än hur det är idag. En del jobb kvar men jag ska fixa detta. Kommer inte ge upp känns bara lite hopplöst just nu. Är ju inte stjärntecknet Oxen för inget.




MALIN

Inga kommentarer: