tisdag 6 augusti 2013

USEL

Usel natt och usel morgon. Förbannade virus säger jag. Kroppen värker något extremt, näsan rinner som inget annat, halsen känns som ett rivjärn, huvudet känns som en uppblåst ballong, febern kommer och går. Mitt upp i allt så har jag en hund som behöver rastas och i morse var det inget skoj att gå ut med tanke på att det såklart regnade också. Känner hur allt går min väg just nu eller inte. Allt annat jag kämpar med så mycket hela tiden blir så extra påtagligt när man är sjuk och det är inte vad jag behöver och orkar med nu så ser fram emot i eftermiddag då min prat-tjej ringer mig då jag inte kan ta mig till stan idag på min tid så skönt att man faktiskt kan prata över telefon i nödfall. Fick nyss i mig två rostmackor i alla fall nu väntar en hel del te, teve, och soffhäng. Har precis stoppat i mig lite alvedon så nu kryper jag ner i soffan med min kopp te åh kurerar mig.




MALIN

Inga kommentarer: