torsdag 8 augusti 2013

VILA I FRID

För några timmar sedan fick jag ett telefonsamtal av min pappa som berättade att inatt så gick min farfar hans pappa bort. Inatt orkade han inte mer. 88 år gammal. Han var inte speciellt sjuk men vart med om mycket sjukdom i sitt liv och sedan hans ålder. Inatt kände han att han var klar här hos oss och somnade in för gott. En kämpe. Min farfar och jag hade ingen jätte nära relation eller kontakt men han är min farfar. Det finns absolut minnen jag har tillsammans med honom som jag bär med mig och alltid kommer minnas. Känns väldigt konstigt och ledsamt att han inte finns hos oss längre. Än känner jag mig väldigt chockad och det har nog inte riktigt sjunkit in än. Vila i frid fina farfar och ge farmor en stor kram från mig. Jag har nu två fina änglar som är och kommer alltid vara, saknade och älskade.

"Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar"




MALIN

2 kommentarer: