lördag 7 september 2013

FULLSPÄCKAD DAG

Oj vad jag inte var beredd på att dagen skulle bli så intensiv och inte så beredd på om jag skulle palla det heller med tanke på hur dem senaste dagarna vart. Började morgonen tidigt med jobb, hemma igen så rakade jag benen för sommaren har kommit tillbaka känns det som, blev sedan en promenad med min fina vän Caroline och vovven, gick med henne hem där jag fick pussa och hälsa på barnen med, fick snällt skjuts hem för att svira om till lite mer kalaskläder då kalas väntade för min favorit kille Elis som fyllt 6 år vi fick god tacos och dricka, sen hemma igen väntade mina två efterlängtade älsklingar. lillasyster och bonus lillasyster. Vi har varit och inhandlat middag, mys och frukost. Har preppat allt så nu står maten i ugnen så snart ska det ätas god potatisgratäng, helstekt fläskytterfilé i ugn, rödvinssås och sallad. Tjejernas val och jag lagar. När vi smält maten blir det mys och film, ska bli underbart att få vila kropp och fötter, värker i hela mig. Älskar mina systrar och att ha dem här så man får skämma bort dem lite. Och dem får mig att må så himla bra. Har redan skrattats en hel del.





MALIN

Inga kommentarer: