onsdag 11 september 2013

OLD TIMES

På ett sätt kan jag sakna förr i tiden men samtidigt inte. Saknar det för alla dem underbara umgängen man hade, hur man alltid såg möjligheten att göra saker. Mest saknar jag alla dem underbara vännerna man hade så nära, många av dem har jag än idag kontakt med men inte så nära som då. Såklart man växer ifrån varandra, man flyttar och lever olika liv så är det men jag anser mig ändå kunna få sakna det. Är så tacksam för den tiden för alla man hade runt sig. Vill tacka er för att ni alltid fanns där och accepterade mig som den jag var. Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Ni gjorde dem åren möjliga att ta sig igenom. Tack för det. Guld värda.

























MALIN

1 kommentar:

Joanna Halvardsson sa...

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna ett presentkort 200 kr från Gömda juveler som har snygga kläder som jag tror du skulle gilla:) så passa på att ta dej en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kr.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en bra dag kram