onsdag 9 oktober 2013

11 MÅNADER 2 DAGAR

För 11 månader och 2 dagar sedan tog jag det bästa också klokaste beslutet jag tagit i mitt 25 åriga liv. Slutade röka. Dem första 3 månaderna var dem värsta. I mitt fall var det inte nikotinet som var jobbigt att sluta med utan alla vanor man hade. Ciggen till kaffet på morgonen, ciggen efter middagen, ciggen efter man badat på sommaren, ciggen till ölen och ciggen med vännerna. Alla dem vanorna har jag brutit och blivit av med men ibland får man dippar och tänker på det men lika fort som tanken kommer försvinner den. Är så otroligt stolt över mig själv att jag lyckades trots allt det jag gick igenom under tiden. Kände ett stort stöd från vissa igenom det och när jag väl lyckades var det så skönt att få knäppa dem på näsan som inte trodde på mig. Den 6:e November är det ett år sedan och då ska faktiskt fira lite men hur vet jag inte än.

"Bara du vill och tror på dig själv klarar du det, ett bra motto igenom allt."




MALIN

Inga kommentarer: