söndag 13 oktober 2013

BONUS

Även om jag inte är frisk än så spenderade jag kvällen tillsammans med mina bonus syskon igår hos dem då mamma Karolina och pappa Claes skulle på 70 tals fest. Bonus bror Axel var så söt och kom till mig en stund innan sen tog vi följe hem till dem. Så var där och var mest lilla H som behövde lite hjälp då och då dem andra är ju stora och klara sig bra själva men tyckte det kändes tryggare att ha någon där. Vi hade super mysigt. Lagade tacos tillsammans och vilket teamwork vi var. Resten av kvällen mös vi och lilla H ville vara mycket med mig, hon sa: jag gillar dig och vill vara med dig. Ens hjärta smälter ju. Kärlek från barn är något speciellt och underbart. Min fina bonus familj världens bästa bonus familj. Finns inga ord men med dem i mitt liv känner jag mig trygg.




MALIN

Inga kommentarer: