fredag 18 oktober 2013

DEM SMÅ STEGEN

Börjat inse och märka vissa saker på andra sätt. Sätt som faktiskt sårat mig och gjort mig väldigt ledsen dem senaste dagarna men som från och med nu kommer ändra på saker och ting men framför allt hjälpa mig på så sätt att det kommer bli lättare att hantera saker som kommer till mig. I allt jag gör är mina intentioner ALLTID goda och dem som känner mig väl borde veta det sen att det ibland inte alltid kommer ut på det sättet är inte min mening utan jag är då inte medveten så allt jag begär då är att man är ärlig och säger vad man/om man känner/tycker/upplever det annorlunda direkt till mig. Du som är mig nära borde ha i åtanke då och veta att mina intentioner alltid är goda för det är dem. Och veta att jag uppskattar ärlighet framför allt annat, det sårar och gör mer ont när saker går runt mig. Är så trött på att bli besviken och tagen för givet, trött på att känna mig så ledsen. Allt det jag jobbar med gör mig tillräckligt besviken och ledsen. Behöver dem som ger mig glädje och får mig att känna hopp så från och med nu kommer jag försöka koncentrera mig på dem som ger mig detta istället för att lyssna på allt det andra som faktiskt egentligen inte betyder ett skit fast det är svårt. Ska istället försöka vila i att mina intentioner ALLTID är goda! Och vila i att jag vet hur det är inte vad man hört att personer går runt och tror/tänker då är det deras sak att ta tag i saken, inte min. Kan känna hur jag kommer blir så mycket starkare och säkrare i mig själv när jag är klar med denna resan. Det är en jobbig och kurvig resa men vet att jag kommer fixa det. Det är dem små stegen som räknas.




MALIN

Inga kommentarer: