fredag 4 oktober 2013

EFTERLÄNGTAT ÅTERSEENDE

Blev ett mycket efterlängtat återseende av min vän förut. Hon har fått nytt jobb i Varberg dit hon också flyttat men idag kom hon hem över helgen. Saknat henne så. Saker man gjorde med just henne som att ta en kopp kaffe och tjöta kan man inte längre på samma sätt vilket känns tomt, vart på väg flera gånger i veckan men kommit på mig varje gång. Är så glad för henne skull då hon verkligen ville detta men saknar henne det gör jag. Lagom när jag hade kommit till affären med min cykel som pajat ringde hon så hämtade hon upp mig och körde hem mig. Fick en påse med två super fina presenter bara sådär. Två otroligt fina presenter som jag blev otroligt glad för. Tack bästa du. En träkloss med fin text på. En super fin tröja som framtill är enkel svart och baktill ett kors av nitar på. Tack tack tack.






MALIN

Inga kommentarer: