måndag 21 oktober 2013

EGO

Det är hög tid för mig att prioritera mig själv nu. Har dem senaste veckorna börjat inse och se lite mer vad jag har att göra med, hur mycket energi som tas ifrån mig för att jag bara lagt ut den där för folk att ta och inte fått något tillbaka (inget jag begär men alla kommer till en gräns där man tillslut behöver få tillbaka), så är det. Det är inte för inte jag känner att jag inte orkar mer att jag inte räcker till att jag känner mig rätt värdelös och ledsen hela tiden. Dags att lära sig att jag faktiskt är den viktigaste personen i mitt liv, hur konstigt det än är för mig. Dags att tänka lite mer ego. Göra saker som gynnar mig och min framtid mer. Så får det andra visa sig..... En sak är säker, det blir aldrig som man tänkt. Ego då alltså. Varför inte börja med en bild bomb på sig själv och peppa sig lite. Låter himla lätt va, ja det gör det. Att komma tillbaka, bryta och skapa nytt mönster är svårt och tar tid men är väldigt medveten och lär mig varje dag. Jag vill, jag kan. I will be rising from the ground lika a skyscraper!




MALIN

Inga kommentarer: