torsdag 17 oktober 2013

FARMOR

Idag har det vart en sån jobbig dag farmor där jag önskade jag hade dig här på jorden, att prata med dig om vissa saker som vi brukade prata om. Men jag bär dig i mitt hjärta hela tiden och att du finns där vid min sida i varje steg jag tar, i varje andetag jag andas. Så finns du där. Bestämde mig för att åka till dig idag det var längesedan och jag hittade en fin sten som passar bra på vad jag känner när jag tänker på dig. Hörde du mina ord till dig, såg du mig när jag var hos dig? Såg du hur fint det blev när jag tog bort alla löven och gjorde ordning? Skulle köpt ett ljus till dig med såg jag när ja kom men jag kommer med det nästa vecka farmor nu måste jag hålla mig hemma så jag blir ordentligt frisk. Älskar dig för evigt. För alltid saknad, i mitt hjärta bär jag dig alltid. Finaste farmor.




MALIN

Inga kommentarer: