fredag 25 oktober 2013

FLYTTHJÄLP

Har agerat flytthjälp idag för min morfar. Har gått hur bra som helst. Känns skönt att han äntligen bara ska kunna bo nu och inte tänka på massa saker som måste göras. Han bodde själv i hus innan och det är ju alltid saker som behöver göras. Morfar blir ju äldre och man märker att han inte orkar med lika mycket längre så detta var ett bra beslut. Nu hyr han privat en super fin lägenhet hos några han känner väl så det känns tryggt. Huset är uthyrt till en början sen så småningom kommer det nog säljas om han trivs bra dit han flyttat. Det här blir bra och han verkade glad över det. Min morfar och min absolut bästa vän, vad hade jag gjort utan honom vill jag inte veta. När vi var klara åkte vi och åt pizza. Är hemma nu och helt slut, inte riktigt frisk än men kunde inte säga nej till morfar så ikväll blir det kurering, fredags mys och idol för hela pengen.







MALIN

Inga kommentarer: