fredag 25 oktober 2013

HÅLLER MIG VAKEN

Tankar och känslor kring en viss situation håller mig just nu vaken. Önskar jag bara kunde släppa det och låta det visa sig för det kommer det tillslut att göra. Men min personlighet låter mig inte riktigt göra det. Svåra mönster att bryta och förändra men jag tänker inte ge mig inte denna gången och aldrig mer. Ska försöka vila i mina goda intentioner och bara låta det vara, att alltid påminna mig själv om vem jag är och vilka mina intentioner med saker/personer är i alla lägen så löser sig det andra med tiden. Visst låter det klokt? En mycket klok prat-is som lär mig detta. Dem som är mig nära vet min resa jag gör att det går mycket upp och ner men oavsett vad så borde dem veta att mina intentioner alltid är goda, ALLTID. Fast att dem kanske kommer fram lite fel ibland men då är jag inte medveten så då kan man behöva höra det. Ingen är perfekt inte ens jag, alla gör fel jag med. Skillnaden med mig är att jag vågar stå för det (som många andra också) men många andra inte. Mitt liv är inte perfekt, jag mår inte som jag borde göra och kanske inte är den roligaste människan för en period MEN jag sökte hjälpen, gör något åt det och jobbar med det varje dag. Därför behöver jag och förtjänar sanningen och inget annat utan sanningen. Tänk dig ett öppet sår som du strör salt i, precis det har du gjort. Det gör ont, väldigt ont. Göra upp med det? Gå vidare? Det är frågorna som går runt i huvudet....




MALIN

Inga kommentarer: